czwartek, 13 września 2012

Bo pić trzeba umieć!

Dziś mała wskazówka ;) bo człowiek uczy się całe życie i okazało się, że pić trzeba umieć.

Co to znaczy, znaczy to tyle, że pijąc dość dużo i karmiąc piersią się odwodniłam!!! To był dramat, którego nie będę opisywać, natomiast dowiedziałam się jak trzeba pić!

Nie co jakiś czas szklankę a co chwilę po łyku więc tak pijemy :D

Tata sprezentował małej sesję zdjęciową :) - dobry ten tata - swoją drogą, to brutalne, że Photoshop rządzi od najmłodszych lat :/


I przypominam o konkursie- czekam na Wasze propozycje do niedzieli (póki co dostaję informacje, że fajnie byłoby mieć książkę ale propozycji brak ;P).
 Potrzebuję się pospieszyć, bo dziś Kasia Tusk ogłosiła identyczny temat :/ czyżby czytała w moich myślach ;)


 KONKURS

Planuję rozpocząć nowy blogowy projekt

NT POWROTU DO FORMY PO PORODZIE
Na czym miałoby to polegać: będę umieszczać różne informacje nt ćwiczeń, tygodniowe plany treningowe, ewentualnie filmiki, zdjęcia ale będzie to także zmierzanie do jasno określonego celu.

Jak Wam się podoba taki pomysł?

Konkurs ogłaszam na nazwę takiego bloga. 
Zgłoszenia można kierować w komentarzach i drogą mailową lifewithpco@gmail.com

Do wygrania książka

17 komentarzy:

  1. Brawa dla Taty! Fajny pomysł :) A Pola wygląda oczywiście zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brutalne, że Photoshop rządzi i moim zdaniem, tutaj kompletnie niepotrzebne :) Twoja córka wygląda ślicznie i bez sztucznego wygładzania! :)

    A wiem, co mówię, bo sama robię takie sesje małym dzieciaczkom i koryguję w PS jedynie to, co muszę- kolory, kontrast i kadry.... i jakoś tak, nie wyobrażam sobie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam dlatego osobiście robię małej sesje nie obrabiając jej :) a gdzie można zobaczyć Twoje prace?

      pozdrawiam

      Usuń
  3. cudna sesja!!!!:)))) ale ten tata dobry!!!! ale mówcie co chcecie mamy nie przebije!!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy. ?To prawda, nie ma jak u mamy :) i to cudowne uczucie

      Usuń
  4. Kochana, ja proponuję po prostu - fit.mama!
    Justyna.Chojecka@gmail.com :)
    p.s. czekam z wielką ciekawością na Twój nowy projekt i z nadzieją, że kiedyś się przyda ;)
    p.s.2. ach! no i sesja cudna :) a swoje sesje też mogłabyś pokazać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja zaproponuje tez cos, ale nie wiem czy nie za dlugie:
    "Matka i jej samozaparcie-czyli blog o zmaganiach z powrotem do formy"
    "Mamoenergia-o pozytywnych skutkach powrotu do formy"
    "Zgub kilogramy z Pauli"
    "Pożądana mama-jak wrócić do formy po ciąży"
    "O powrocie do formy Pauli opowiastki"
    "Warsztaty odchudzające dla mam"
    Na razie tyle mi przychodzi do glowy:D
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A może: mama w formie :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw. moj mail: krajewska83@gmail.com

      Usuń
  8. Myszka po prostu cuuuuuudna! Aż dech zapiera!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. wita, trafiłam w sumie przypadkiem na Twój blog ale na pewno będę powracać...doczytałam, że też zmagasz się z PCO, tak?
    Też niestety u mnie stwierdzono PCO i od pół roku jestem w trakcie leczenia. Na razie nie udaje mi się zajść w ciąże chociaż jestem na etapie obniżania androgenów. Od listopada mam dostać leki na stymulacje owulacji i szczerze mówiąc jestem pełna nadziei, że uda nam się :)
    Polcia przecudna. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jeszcze jedno : Takie historie jak Twoje dają nadzieję, oj dają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a może po prostu : " mama w formie " i sorki jeśli ta propozycja już gdzieś padła ale nie wczytywałam się w propozycje innych.

    OdpowiedzUsuń