sobota, 8 września 2012

KRÓTKO CO U NAS I KONKURS

Znów na trochę zniknęłyśmy ale sporo się u nas działo:

1. Minęło 6 tygodni więc trzeba było zaliczyć kontrolę
2. Brzuszek dalej dokucza Polci
3. Najwyższa pora wykonać po ciążowe badania wynikające z mojego PCO- drogie mamy z PCO pamiętajcie by wszystko skontrolować. U mnie ponieważ w ciąży wystąpiła niedoczynność tarczycy i cukrzyca ciężarnych, do zrobienia:


  • TSH
  • fT3
  • fT4
  • glukoza na czczo
  • glukoza z obciążeniem 75 po 1h, po 2h
  • insulina na czczo
  • insulina z obciążeniem 75 po 1h, po 2h

piszę o tym, bo jak poszłam do klasycznego gina, to oczywiście zignorował sprawę!!!

4. Jesteśmy po szczepieniach naszej kruszyny (nie wiem czy jeszcze mogą ją tak nazywać, bo waży już 4400)- nawet nieźle to zniosła
5. W piątek 31.08 dowiedziałam się, że najprawdopodobniej 5.09 będę miała obronę!!! Czekałam 2 lata na ten termin, bo moja promotor była na urlopie naukowym a ja miałam absolutorium i specjalizację bez magistra, ale taki krótki okres na przygotowanie się i do tego z małym dzieckiem, które 4.09 miało szczepienia???!!!
No cóż
W poniedziałek potwierdzili termin
W środę zostałam magistrem po raz drugi :D
Pola z Tatą na obronie wyglądali tak:

A TERAZ KONKURS

Planuję rozpocząć nowy blogowy projekt

NT POWROTU DO FORMY PO PORODZIE
Na czym miałoby to polegać: będę umieszczać różne informacje nt ćwiczeń, tygodniowe plany treningowe, ewentualnie filmiki, zdjęcia ale będzie to także zmierzanie do jasno określonego celu.

Jak Wam się podoba taki pomysł?

Konkurs ogłaszam na nazwę takiego bloga. 
Zgłoszenia można kierować w komentarzach i drogą mailową lifewithpco@gmail.com

Do wygrania książka





11 komentarzy:

  1. przepraszam,że to Wasza niby książka? i że to Ty za okładce???? no no noooo!!!!!!!!!!!!!!
    gratuluję magistra nr 2:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to nasza ksiazka udalo sie kiedys popełnić taki wydruk ;)

      Dziekuje za gratulacje

      Usuń
  2. Gratuluję obrony!!! :D
    I właśnie!! Czy to książka Waszego autorstwa? :D
    Myślę nad nazwą i same banały mi do głowy przychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam książkę męża w Matrasie, ale tej nie było ... a miałam na nią ochotę :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prosze a wydawała mi sie bardziej dostepna. Zapraszam do udziału w konkursie w takim razie :D

      Usuń
  4. gratuluję obrony!! masz moc kobieto!

    co do konkursu pomyślę bo bardzo bym chciała tą książkę ;) a jak nie wygram to sobie kupię :D

    a jak malutka? już się wszystko zagoiło.?

    ostatnio miałam okazję zapoznać się z tematem laktacji w cukrzycy i jak coś napisze to wyśle do ciebie ciekawa jestem TWojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje, malutka lepiej.

      Z niecierpliwoscia czekam na ten materiał tym bardziej, ze jest podejrzenie, ze bede w tych 10% kobiet, ktorym cukrzyca po ciazy sie nie cofa :/

      Usuń
  5. Super pomysł, kibicuję!!!!
    Nad nazwą pomyślę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny pomysl, kocham cwiczyc i terach chce wrocic na silownie, ale mam problem z małą:)ale jakos to ogarne! czekam na nowego bloga z niecierpliwoscia!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń