czwartek, 23 lutego 2012

Uff

Poczułam ulgę i uświadomiłam sobie, że dopiero teraz uśmiech zagościł na mojej twarzy. 


IT'S A GIRL & SHE IS OK

Szczęście zalało mi dziś serce!!! T zadzwonił do mnie z wynikami i słowa ze słuchawki wciąż wywołują u mnie uśmiech i łzy: "Mamy zdrową dziewczynkę".Czekamy teraz do sierpnia :) :) :)psi mamy 100% pewności, że to dziewczynka, Nasza Borówka, to mała PolaXX :* 


11.12.2011 niedziela
Dziś znów padłam. Byłam na godzinnych zakupach a czuję się jak po ciężkim treningu- nie ma to jak dobra kondycja ;)
Jutro kolejna Beta, trochę stresu ale przecież musi być dobrze…
12.12.2011
Pierwsze niepokoje za mną. Wczoraj nie mogłam zmrużyć oka :/ bo co to dalej będzie, co z pracą, z pensją, czy borówka albo borówki (mój mąż uważa, że to bliźniaki) są zdrowe? I przede wszystkim, jak mnie lekko boli brzuch to się boję, jak nic nie czuję ciąży to też źle. Już wiem o co chodzi z niemożnością dogodzenia ciężarnej  
A na poważnie odebrałam betę 13043, czyli w normie, zobaczymy jeszcze co powie lekarz.
Ps
Dziś pierwsza prawdziwa mdłość, przed wymiotami uratowała mnie- WODA Z CYTRYNĄ.
16.12.2011
Dziś podeszła do mojej przyjaciółki, która ma bliźniaki cyganka, i powidziała: „pani szykuje wózek dla koleżanki” czyżby jakaś przepowiednia? Święta się zbliżają a ja nie mam siły stać w kolejkach, po pracy padam trupem i jak czegoś nie zapiszę, to raczej pewne, że tego nie wykonam
7.12.2011
I masz babo placek. Okazało się, że mój wynik TSH, który został zinterpretowany przez jednego lekarza jako w normie, u drugiego wzbudził poważne przemyślania i został określony jako niejednoznaczny  z trybem natychmiastowego powtórzenia. 
18.12.2011
Powinnam dostać kartę stałego klienta w punkcie pobrań z adnotacją „ na życzenie pacjenta” gdyż wizja mojej Pani Doktor nijak nie pokrywa się z wizją lekarzy tej konkretnej placówki :/ tu ważna uwaga, to moja pani doktor, póki co jest skuteczna.
Więc powtórzyłam TSH- podejrzenia niestety okazały się słuszne, wynik powyżej normy. Ciekawe ile chodziłabym z tak złym wynikiem gdyby nie moja dociekliwość i jaki miałoby to wpływ na dziecko, bo Pani Doktor nie widziała podstawy do wykonania badania. 
Chyba każdy człowiek powinien mieć na studiach obowiązkowe kilka lat medycyny żeby nie dać się wykończyć lekarzom.
20.12.2011
NASZE PIERWSZE USG!!! 
Stan:
Borówka jest jedna STOP
Ma 9,5 mm STOP
Ma głowę i mało rączki i ogonek STOP
Pięknie bije jej serce, 127 uderzeń na minutę STOP
Wygląd ma poprawny STOP
Spełniło się marzenie taty, borówka spala tłuszcz mimo, że leży- przyszły ojciec wniebowzięty ;) STOP
PONIŻEJ ZDJĘCIA - 5tc, 7tc i mała Borówka na swojej pierwszej fotografii




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz