poniedziałek, 22 października 2012

3 MIESIĄCE

Dziś minęły 3 miesiące. 3 miesiące w nowym składzie, pełne cudownych choć czasem ciężkich chwil. Mam wrażenie, że dopiero byłam w ciąży a tu moje dziecko nie wygląda już jak noworodek i każdego dnia robi coś nowego.
Z tej okazji Pola była dziś spokojniejsza :D i pokazała swoje umiejętności:

  • uśmiech, 
  • połykanie pięści, 
  • lewy sierpowy na słoniu i prawy na tukanie, 
  • trącanie zabawek, 
  • podnoszenie głowy, 
  • gaworzenie, 


a na koniec gangnam style

Co do badania, które przeszliśmy, to są już wyniki i co najważniejsze DIAGNOZA więc cierpienie nie poszło na marne. Jutro jedziemy na jeszcze jedno badanie przed podaniem leku. Mam nadzieję, że to pomoże mojej Polci i będzie mogła sobie spokojnie eksplorować świat :)

7 komentarzy:

  1. no ale jaka ta diagnoza?? moja Mati zabawek w ogole nie zauwaza, gardzi tez karuzela..;]

    OdpowiedzUsuń
  2. JUz 3:)
    Duza baba jestes Pola:)
    i codziennie bedziesz widziala nowosci matka przugotowana jestes mam nadzieje:D
    To oczekiwani na nowosci bylo cudowne, caly czas myslalam co nowego zrobi.
    Tez jestem ciekawa diagnozy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Polciu :*
    Jaka diagnoza? Pisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Pola:* wszystkiego najlepszego;0

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutki bobas:) grunt, że diagnoza jest, mam nadzieję, że ją upublicznisz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pola jest cudowna:)
    Gratulujemy nowych umiejętności i życzę Poli szybkiego powrotu do zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :D cudna jest wasza Pola!! zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń