czwartek, 18 października 2012

DZIECKO, TO MA PRZECHLAPANE

Też uważacie, że dziecko ma przechlapane?


  • co chwilę ktoś je przenosi
  • idą spać w jednym miejscu a budzą w innym
  • jakieś dziwne pokemony się nad nimi pochylają i seplenią"śtupeczko malutka, ziobacz jaki ptasiek" - swoją drogą osobiście tego nie wytrawiam!!!
  • próbują coś zakomunikować, gdzie ludzie ich nie rozumieją a połowa uważa, że są niegrzeczne
  • jak je coś swędzi, to pewnie nie wiedzą co się dzieje, a co gorsze nie mogą się podrapać
  • już nie wspominając o dziwnych rzeczach, które robią rodzice ;) przebieranki itp. 
cóż ciężkie życie małego człowieka :D


A tym czasem:

Ćwiczymy niezależnie od pogody, to jedyny moment ostatnio, który mam dla siebie, mimo iż jestem z Polą, wszystkie inne moje przyjemności ostatnio zniknęły :/


Wczoraj wieczorem rozdziewiczyłam mój ciążowy zakup :D

Dobiegłyśmy na metę z Tatą Spartaninem :)



ps

Wczoraj było spokojniej :D

6 komentarzy:

  1. Ja również gonię całą rodzinę, żeby nie sepleniła do dziecka i nie mówiła do niego jak do półgłówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Brak możliwości podrapania się - biedne te dzieci. Do tego dodaj traumę porodową i szok poporodowy, otaczający groźny świat i jego bodźce, wyżynające się zęby, kolki, szczepienia, itd. itp. Ja to się nie dziwię, że człowiek nie pamięta pierwszych kilku lat życia!

    Pozdrawiam!

    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak myślę o tym swędzeniu, to mi się żal dziecka robi. Nie móc się podrapać, to musi być okropne.
    Zauważyłam ostatnio, że moja Mała, gdy Ją trzymam pleckami do siebie, zaczyna kręcić głową w prawo i lewo, ocierając się o mnie. Pomyślałam, że może swędzieć Ją główka i zaczęłam ją czochrać. Widać było, że Małej jest dobrze. Poza tym ma ciemieniuszkę i ona pewnie też przeszkadza! Także od czasu do czasu zapewniam Jej delikatne drapanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A co z Malutką? Jest już jej lepiej? Wiadomo dlaczego ma napady płaczu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham holenderskie rowery! Cieszę się, że Pola ma lepsze dni!

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekny rower!!!moze teraz nastana spokojniejsze dni:)

    OdpowiedzUsuń