czwartek, 12 lipca 2012

36,6

36 tc i 6 dni dalej się trzymamy :D więc trzymajcie kciuki, bo jutro kończy się magiczny 37 tc!!!

Pola szalej i walczy o swoje, rozepchała mi żebra o 5 cm, biodra o 6 :/ i szaleje w środku jak mała baletnica. Tata wczoraj stwierdził, że jak wyjdzie z brzucha i jej to zostanie, to będzie z niej niezły ancymon. Ale jaka ma być po rodzicach, którzy usiedzieć w miejscu nie mogą ;) Każdy lekarz na usg się dziwi: "ale ona szybka" ostatnio nawet specjalnie moje tętno sprawdzali, bo zastanawiali się czy oby się nie denerwuję ;)



Jako perfekcyjna pani domu dziś dokupiłam pewne rzeczy :)
A dlaczego perfekcyjna? 
  • Bo jak odkamieniłam żelazko, to było jak nowe, bo trzeba było kupić nowe.
  • A ostatnio przetestowałam sterylizator mikrofalowy, który dostałam do laktatora i niestety: sterylizator, część laktatora i butelki szlag trafił :/


Żeby nie było wszystko wykonane zgodnie z instrukcją.

Dziękuję za allegro, bo poza pokrywą sterylizatora dokupiłam wszystkie utracone elementy :P

8 komentarzy:

  1. No to jestem pod wrażeniem takich ruchów! Żadne z dzieci mojej siostry tak nie wierzgało! No to będzie ancymonek jak nic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nagranie z przed miesiąca, teraz jest jeszcze silniejsza :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten widok wypychającego się Maleństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A czyżbyś włączyła funkcję GRILL :D ha ha :)))

    Przypomniałam sobie jak mnie dziecko kopało w ciąży - zapewniam Cię że po drugiej stronie te kopniaczki są równie cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda trochę tego;) avent nie jest tanią marką ale dobrą;)

    ja podobnie jak przy Tomusiu - będę wyparzać we wrzątku;) na to samo wychodzi. wyparzysz wystudzisz i jest;)

    ja o tydzień ciążowo "młodsza" dziś zaczął 36 tydzień i też jestem miażdżona ze wszystkich stron od wewnątrz;))))

    fajnie że udało się dokupić zniszczone elementy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja teraz też będę wygotowywać ;) to trzymam kciuki

      Usuń