poniedziałek, 19 marca 2012

Rośniemy

Rośniemy w zastraszającym tempie, nawet lekarz stwierdził, że mam dużą ciążę ale podobno to dobrze. 


Szyjka, śluz "cudowne" jak określiła Pani Doktor, morfologia też, tylko mała fT4 mi podkrada więc potrzebujemy dodatkowej regulacji. 

Weekend upłynął nam intensywnie. Byliśmy w sklepie by rozejrzeć się za rzeczami dla dzieci i stwierdziłam, że nasza mała chyba nie będzie miała wózka, bo..., bo nie wiem co wybrać :/
Każdy przy moich gabarytach jest duży i ciężki :/ no cóż będę musiała znaleźć jakieś kryterium. 

Może ktoś chce się podzielić opinią nt wózka?

Niedziela była jeszcze przyjemniejsza, bo najpierw zaliczyłyśmy trening na siłowni- brakowało mi tego a następnie spacer po parku Skaryszewskim w blasku słońca :) była wiosna - 22 stopnie!!!

Po perypetiach 19 tygodnia, 20y zapowiada się całkiem nieźle :)


Miłego tygodnia Wam życzę




5 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz!

    Co do wózków, to póki co nie znalazłam idealnego. Fajnie prowadzi się Quinny, ale do najtańszych nie należy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też na niego zwróciłam uwagę ale podobno 3 kółka są niepraktyczne na krawężnikach

      Usuń
    2. Z tego co wiem, to Quinny ma też i 4 kółka. 3-kołowca odradzam.

      Usuń
  2. To ja też pozwolę sobie Cię obserwować :) Pisałam trochę o wózkach na swoim blogu. Miałam ochotę na X-landera, ale po "oględzinach na żywo" stwierdzam, że mi kompletnie nie odpowiada - właściwie brak amortyzacji, trzeszcząca rączka, która daje wrażenie jakby miała się złamać, no i kolory na żywo kompletnie odbiegają od zdjęć w necie - istne żarówy:/ Kasia z bloga Dzidziusiowo poleca natomiast wózek Jedo Fyn. Dzisiaj go oglądałam i jest na prawdę fajny. Przednie koła skrętne + dobra amortyzacja, możliwość ustawienia spacerówki przodem lub tyłem, kolory ok. Teraz sama też mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że czeka mnie jescze niejedna wizyta w sklepie :)
      Ja mam też dobre opinie od znajomych o chicco i emenu coś tam dalej ;) Będę testować

      Usuń