sobota, 5 maja 2012

BORÓWKOWE SZALEŃSTWO

Zaczynam wybór rzeczy do Borówkowego kącika, bo w przyszłym tygodniu wchodzi ekipa i powoli będzie można "urządzać" miejsce dla małej. Urządzać w cudzysłowie bo miejsca malutko :)

Pomyślałam sobie, że pokój będzie cały biały i ewentualnie postawię na kolorowe dodatki.

Poniżej kilka rzeczy, inspiracji, które zwróciły moją uwagę, czekam na Wasze ciekawe propozycji.



łóżeczko na chwilę obecną 2 wybory Pinio lub to poniżej z Mothercare. To drugie już widziałam, jest bardzo solidne, czas zobaczyć Pinio-to co ma fajniejsze, to wyjmowane szczebelki :) Wszystkie łóżeczka mają funkcję zamiany na tapczanik, czyli rosną z dzieckiem.













ostatnie łóżeczko baaaardzo mi się podoba natomiast jest nieprzyzwoicie drogie :/

Komoda kąpielowa, ta mi bardzo pasuje, bo jest idealna do mojego wzrostu (ciarki mnie przechodzą jak widzę matki, które przeciążają swoje kręgosłupy przewijając i kąpiąc a po kilku latach  zastanawiają się dlaczego plecy bolą) i praktyczna do tego. Na początku to ważna rzecz. 
Poluję na używaną, bo niestety też do najtańszych nie należy.

Teraz trochę akcesoriów :D
Dwie dekoracje zamierzam zrobić sama- jak już będą gotowe, to pochwalę się efektem





I parę moich inspiracji:





A jakie Wy macie pomysły na pokój dla dziecka lub jak już wygląda kącik Waszej pociechy?


8 komentarzy:

  1. no pięknie!!!
    jak tylko Okruch będzie miał już swój pokój, to też stawiam na biel i kolorowe dodatki:)
    ręcznik z ikei sprawdza się super:)
    mam pytanie, gdzie można kupić tę piękną pościel sówkową???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten piękny kocyk sówkowy niestety też drogi. To gadżet firmy La Millou

      jest dostępny w wielu sklepach internetowych, strona firmy poniżej:

      http://www.lamillou.com/

      Usuń
  2. kocyk jest boski. gdzi mozna dostac te cudne motylki zwisające? Myślę, ze pokoik Borowkowy będzie uroczy! Nie mogę doczekać się efektu końcowego. Pozdrawiam, Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylki będę robić własnoręcznie :)

      pozdrawiam

      Usuń
  3. Masz rację - to trzecie łóżeczko jest genialne. Ale dwa pozostałe równie ładne. Ja też stawiam na białe mebelki i kolorowe dodatki :) Łóżeczko wybraliśmy w Ikei. Takie super proste, ale fajne. U nas jest sporo miejsca, no i za rok Nela będzie miała własną garderobę, więc nie upieram się przy szufladzie pod łóżeczkiem, ale myślę, że jak miejsca nie ma tak dużo to na pewno świetny pomysł.
    Ja bym bardzo chciała żeby motywem przewodnim w pokoju malej były Muminki, ale tak do końca to się nie uda, bo u nas takich gadżetów brak. Liczę, że znajoma przywiezie mi może z Norwegii chociaż plakat lub obrazek nad łóżeczko. Myślę też o ułożeniu imienia z literek. Jeśli chodzi o kolor ścian to myślę albo o świeżej zieleni albo o kolorze łososiowym (z białymi listwami wygląda super).

    p.s. Co do tego ręczniczka z Ikei to słyszałam już od dwóch osób, że farbuje. Lepiej uważać:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten ręcznik z IKEA :) Nic się z nim nie działo - pierwszy raz uprałam z innymi zielonymi ciuchami a teraz piorę w kolorowych nic nie farbuje (piorę w 40 st)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam Barcelone, ale jeszcze nie złożoną, nasze mieszkanie cale(!) w remoncie wiec za okolo 2 tyg, mam nadzieje, tez pokaze u siebie pokloik mojej Królewny:)

    OdpowiedzUsuń