piątek, 4 maja 2012

III trymestr

Dziś zaczynamy III trymestr. To niesamowite jak ten czas leci, dopiero co robiłam test ciążowy a tu za 3 miesiące mam mieć córkę na rękach. 

Zaczynam poszukiwania a może powinnam nazwać to syndromem wicia gniazda.

Poszukiwania wszystkiego :) łóżeczka, szafy, komody, butelek, wózka itd.

Co do wózka, to przynajmniej dokonaliśmy wyboru :) Tata był bardziej zdecydowany niż mama i powiedział stanowczo "ten" będzie Bugaboo bo powinien idealnie sprawdzić się w naszych miejskich warunkach :)

Z ciekawostek na mieście :)
Spotykam miłych ludzi, którzy przepuszczają mnie w kolejce :D

A dziś pewna Pani pobiła rekord. Stoję grzecznie w kolejce, pani staje po przeciwnej stronie, zawsze zastanawiały mnie te osoby, które uważają, że koniec kolejki jest tam, gdzie bliżej do kasy. 
Po czym pyta się mnie: to kolejka jest z tamtej strony?
ja: tak
Pani: to ja przed Panią i wpycha się w mikroskopijną dziurę przed mój brzuch
ja: cisza ale zapewne z wymowną miną ;) ostatnio ciężko zapanować mi nad emocjami
Pani: a Pani się źle czuje?

miałam ochotę odpowiedź: "świetnie, jest upał na dworze, mam tylko jakieś 8 kg więcej niż zwykle, do tego bóle w biodrach ale nie proszę bardzo ;) "

i przepuściłam Panią, bo zapewne tego potrzebowała :D

Ciepło pozdrawiamy P&P




6 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za cierpliwość i spokój, bo ja bym tej pani chyba nie przepuściła :)

    Już tylko i aż trzy miesiące! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i tyle jeszcze do zrobienia :) a tak mało czasu.

      Usuń
  2. Wózek prezentuje się świetnie. Wyglądasz pięknie w ciąży!

    Pozdrawiam obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, to fakt.
    sukienka jest megaaaa, wózek też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz. Jak chodząca reklama macierzyństwa :).

    OdpowiedzUsuń