piątek, 1 czerwca 2012

Ciąża Ci służy

Mąż sprezentował nam sesję zdjęciową :) Kochany mąż. Umówiliśmy się z genialną osobą Agnieszką Pisarczyk. Efekty pracy Agnieszki zawsze zwalają z nóg. Szybko, sprawnie, profesjonalnie a do tego genialnie!!!




Ale do rzeczy.

Zamierzaliśmy zachować zdjęcia dla siebie ale zostały opublikowane i posypały się komentarze, oczywiście miłe (za co serdecznie dziękuję), natomiast wiele osób napisało

"ciąża Ci służy"

więc chciałabym wyjaśnić

Na chwilę obecną, to raczej JA SŁUŻĘ CIĄŻY więc mam refleksję, że ciąża może służyć każdemu :D

Czyli co robię:


  • dopóki lekarz pozwalał, to pracowałam
  • staram się żyć jak przed ciążą (oczywiście w miarę rozsądku ale na pewno nie wysługuję się mężem czy otoczeniem)
  • jeszcze ani razu mąż nie latał za "zachciankami"
  • Od początku dbam o dietę a odkąd zdiagnozowano mi cukrzycę ciężarnych robię to jeszcze dokładniej.Ważę, mierzę, liczę, odliczam- no  tu kuchnia zdominowała moje życia a przede wszystkim plan dnia :/ ale czego się nie robi dla zdrowia maluszka
  • staram się ćwiczyć- piszę staram, bo do 5 miesiąca miałam absolutny zakaz, ale chodzę na spacery, mobilizuję miednicę, wzmacniam trochę mięśnie by przygotować się do porodu i nawet teraz ćwiczę mięśnie Kegla ;) 
oczywiście wykonuję ćwiczenia dobrane do stanu mojego zdrowia i kondycji
  • nawet siedząc w domu staram się wyglądać tak, że jak ktoś by przyszedł, to żeby się nie wystraszył
  • dbam o dłonie i paznokcie i o to by czuć się komfortowo, bo w ciąży można czuć się dobrze

I powiem tyle, dbanie o siebie pozwoliło mi też lepiej przejść przez wszystkie najtrudniejsze dla nas sytuacje w tej ciąży- a trochę ich było.

więc drogie mamy życzę dobrego samopoczucia :)

Paula i od dziś 31 tygodniowa Pola

7 komentarzy:

  1. A ja Tobie życzę żeby Cię nigdy nie opuścił ten optymizm, bo to rzadkość wśród mam, a wspaniale się czyta to co piszesz! :)

    Poli w brzuszku też życzę wszystkiego naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy.

      Serio, to taka rzadkość wśród mam?

      Usuń
  2. Zazdroszczę Wam bardzo tej sesji, oczywiście w pozytywnym sensie, genialne ujęcia, my niestety nie zdąrzyliśmy :( ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jeszcze kiedyś się uda :) a jak nie, to z maluchami też są świetne zdjęcia, polecam stronę Agnieszki, w zakładce kids są zdjęcia mam z maluchami.

      Usuń
  3. Wyglądasz pięknie i sama na to zapracowałaś ;) Takie podejście do ciąży powinna mieć każda kobieta.

    p.s. biegnę zrobić sobie manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :) zazdroszczę tej sesji, też miałam mieć, ale niestety nie zdążyłam, bo trafiliśmy do szpitala, a potem już fotografce terminy nie pasowały do czasu mojego porodu :(

    I tak trzymaj z tym optymizmem!! Ja też się starałam dbać o siebie przez większość ciąży, chciałam być sexy mamuśką ;) ciesz się tym, bo teraz jak maluch jest na świecie, to dbanie o siebie jest u mnie daleko w tyle :P

    OdpowiedzUsuń